MINIMOTOR
minimotoros oktatás, versenysport


HÍREK
MotogpTV. kód
- 2008.08.20.

Az 50 000 látogatónkat megajándékozzuk, egy MOTOGPTV kóddal, mellyel a gyorsasági motorsport
legrangosabb eseményét tekintheti meg díjmentesen.


Kezdődik a szabadtéri oktatás
- 2008.03.24.

Mi motorosok szembe szállunk az időjárással.
A kiállítást követően már ismét régi helyünkön a HUNGARORINGEN várjuk az érdeklődőket, új tanulókat, és edzeni a régieket.
Aki kedvet érez lépjenközénk, taníttassa gyermekét Magyarország legszebb és legvonzóbb motoros centrumában.


Motorkiállítás
- 2008.02.05.

Kiállítunk a Hungexpo A pavilon 306-os standon a VII. Nemzetközi Motorkiállításon.
A 17-es pavilonban szalomversenyt, bemutatót tartunk, itt lesz YAMAHA CITY motorokkal tesztmotorozás is.
A kiállítás ideje alatt lehet jelentkezni a Hungaroringen működő HUNGARORING-YAMAHA CITY Minimotoros Iskolába, valamint a 2008 évben a YAMAHA CITY-CEMELOG Racing Team névre hallgató No.1. Mini és Motoros Teambe versenyzőnek.
A kiállítás ideje: 2008.március 12- 16.


Iskola
- 2007.05.25.

A nyári szünidőben intenzív oktatást, edzést tartunk a HUNGARORINGEN.

Jelentkezés, érdeklődés: 06-30-9369-838


tovább







Az "Angyal-Ördög" kitárta szárnyait 
 

Kicsi, savanyú, de a miénk. A mondás sajnos a gyorsasági motoros országos bajnokságra is igaz. Egynapos programba sűrítve, egyazon a pályán, most már hétköznap.

 

Az üres lelátók és az idén már elhagyhatatlan hűvös időjárás sem hevítették fel a hangulatot, az egyetlen pozitívum, az a maroknyi mezőny egyre meggyőzőbb, folyton javuló teljesítménye, amit az izgalmas versenyek és a köridők is alátámasztanak.

Így történt ez a Magyar Bajnokság és a MAMS Női Kupa negyedik fordulóján, szerdán a Hungaroringen.

 
 
 
A szabadedzések és az kategóriánként fél-fél órás időmérők után a futamok sorát ismét a női kupa versenye nyitotta meg 13 lánnyal a rajtrácson, köztük természetesen Kovács Nikivel az egyes rajtkockában.

 
 
 
A Yamaha City Racing Team versenyzője annak ellenére a legjobban kapta el a rajtot, hogy mellette két 1000-es és egy 750-es motorral sorakoztak fel a többiek. A női kupán ugyanis szabad a vásár a motor- és gumiválasztást illetően is. Az 50 lőerőnyi különbség persze a célegyenes végére már megmutatta magát, így fordulhatott elő, hogy az egyik versenyzőtárs utolérte Nikit, és egy élete, egy halála alá is akart fordulni. A próbálkozásnak majdnem esés lett a vége, hisz inkább a motor vitte a hölgyet, mint fordítva, így Niki rutinja kellett az ütközés elkerüléséhez. Motort kijjebb enged, majd előzés belülről, mindezt egy kanyaron belül…Egy kör után aztán már közel 6 másodperc volt versenyzőnk előnye, ami a 8 körös verseny végére 45 másodpercre duzzadt.

 

 

Négyből négy rajtelsőség, négyből négy magabiztos győzelem, ami 100 pontot ért. Ez azt is jelenti, hogy egy futammal a vége előtt eldőlt, az első MAMS Női Kupa győztese: Kovács Niki!

De itt még nem ért véget a nap csapatunk számára, hisz egyedüli nőként Niki (aki ekkora már ereje fogytán volt) a férfiak között is megmérettetett a SuperStock600-asok versenyén.

Nos, a fáradságnak később nyoma sem volt. Egy remek rajt után máris a mezőny első felében találta magát, és innentől egy hosszú harc vette kezdetét. Előzések oda és vissza, stabil, egyre javuló köridők. Ezek jellemezték a 12 körös viadalt, mely során Niki a 6. helyet szerezte meg a 18 induló között! Ha ez még nem lenne elég az utolsó három körben mindannyiszor megjavította legjobb idejét, így mostantól a női pályacsúcs 1:58.398 a Hungaroringen!

 
 
 
Kovács Niki nyilatkozata
: „Igen fárasztó hetek vannak mögöttem versenyzőként és magánemberként egyaránt. A mostani versenyre szinte úgy estem be a MotoGP Katalán Nagydíjáról, ahol egyedüli magyar újságíróként voltam jelen, a SZTÁR SPORT munkatársaként. Szóval nagyon fáradt voltam, és elképzelésem sem volt, hogy hogyan fogom végigcsinálni a napot. De mindig is küzdő szellem voltam, és most sem hazudtoltam meg önmagam. Hiába motoroztam kétszer annyit, mint a többiek, a versenyeken ez nem látszódott. Az egyetlen, amit sajnálok, az az OB-futam utolsó köre. Meccsben voltam az 5. helyért, de utolértünk egy lekörözött versenyzőt, ami miatt súlyos métereket és tizedeket veszítettem. Érzésem szerint (telemetria híján csak erre hagyatkozhatok) meglett volna a 1:57-es köridő és az előzés is. De így is nagyon boldog vagyok. Köszönöm mindenkinek a szurkolást!”


Nikit az alábbi cégek segítik: Yamaha City, Bódis Exhaust System, Danger Bikes, Terbo sro, Magyar Fejlesztési Bank, For Beck, Fitness Factory, GAS, Hajas Szalonok, L’oreal, Pannónia-ring, Ciao Mario Étterem, Digitális Nyomda Kft., MyActionCam. Köszönjük!

 

Yamaha City Racing Team




Honlapkészítés