MINIMOTOR
minimotoros oktatás, versenysport


HÍREK
MotogpTV. kód
- 2008.08.20.

Az 50 000 látogatónkat megajándékozzuk, egy MOTOGPTV kóddal, mellyel a gyorsasági motorsport
legrangosabb eseményét tekintheti meg díjmentesen.


Kezdődik a szabadtéri oktatás
- 2008.03.24.

Mi motorosok szembe szállunk az időjárással.
A kiállítást követően már ismét régi helyünkön a HUNGARORINGEN várjuk az érdeklődőket, új tanulókat, és edzeni a régieket.
Aki kedvet érez lépjenközénk, taníttassa gyermekét Magyarország legszebb és legvonzóbb motoros centrumában.


Motorkiállítás
- 2008.02.05.

Kiállítunk a Hungexpo A pavilon 306-os standon a VII. Nemzetközi Motorkiállításon.
A 17-es pavilonban szalomversenyt, bemutatót tartunk, itt lesz YAMAHA CITY motorokkal tesztmotorozás is.
A kiállítás ideje alatt lehet jelentkezni a Hungaroringen működő HUNGARORING-YAMAHA CITY Minimotoros Iskolába, valamint a 2008 évben a YAMAHA CITY-CEMELOG Racing Team névre hallgató No.1. Mini és Motoros Teambe versenyzőnek.
A kiállítás ideje: 2008.március 12- 16.


Iskola
- 2007.05.25.

A nyári szünidőben intenzív oktatást, edzést tartunk a HUNGARORINGEN.

Jelentkezés, érdeklődés: 06-30-9369-838


tovább







Négy nap, három verseny
Kovács Niki újabb női pályacsúcsot futott

Április utolsó hétvégéjén mindig motoroktól hangos a Hungaroring, hagyományosan ekkor veszi kezdetét az Alpok-Adria Bajnokság. A tavalyihoz hasonlóan az Országos Bajnokság és a MAMS Női Kupa második versenyét is ezen a hétvégén rendezték meg, egészen pontosan pénteken. Legeredményesebb és leggyorsabb női versenyzőnk, Kovács Niki mindhárom versenyen megmérettette magát, nem is akármilyen eredményekkel. Vasárnap tovább javította tavaly futott női pályacsúcsát.

Csütörtökön a fizetős szabadedzésekkel indult a végeláthatatlannak tűnő négy napos megmérettetés.
Pénteken aztán jóval hűvösebb időjárás fogadta a versenyzőket, a hőmérő higanyszála sokáig alig akart 12 fok fölé kúszni. Nikire négy időmérő edzés és két verseny várt, aki már az Országos Bajnokág Stock600-as kategóriájának első kvalifikációján 2 perces köridőn belül teljesített. A második időmérőn még tovább javított, és 1:59.090-es idővel a 14. helyet szerezte meg a rajtrácson, mindössze hat tizeddel lemaradva a 8. mögött.
Közben még a Női Kupa időmérését is teljesítette, ahol biztonsági motorozással is több mint 8 másodpercet adott a második helyezettnek.
Alig két óra múlva már következett a STK600-asok versenye. Niki most nem annyira rajtolt jól, mint azt tőle megszokhattuk, majd két kör is kellett neki, hogy a közvetlen előtte lévőket megelőzze. Mire a 7-10. helyen harcoló fiúk után eredt, már nem volt tökéletes a gumik állapota. A Yamaha City Racing Team versenyzője által használt abroncsokra jellemző, hogy néhány kör után túlmelegednek. Végül a 11. helyen intette le a kockás zászló.
Egy órával később már a Női Kupa első rajtkockájában találtuk Nikit plüss, tehénmintás gumimelegítőjével a kerekeken. A 8 körös versenyt lányunk magányosan teljesítette az élen, és az ésszerű motorozás ellenére sem kímélte magát. A második helyezett 1 perces hátrányban futott be, míg a negyedik helyezettől lefele mindenki körhátrányban ért célba.
A szombati nap már „csak” két időmérőt tartogatott Nikinek, az Alpok-Adria Bajnokság Superstock600-as géposztályában. A szűkös anyagi helyzet miatt versenyzőnk használt gumikkal vágott neki az időméréseknek, ami egy ilyen erős nemzetközi mezőnyben könnyen megbosszulja önmagát. Ez meg is látszott az eredményen, hisz nem sikerült megjavítania előző napi idejét, ami csak a 18. helyhez volt elég a 24 fős mezőnyben.
Vasárnap a hőmérséklet duplája volt a péntekinek, ami újabb kihívás elé állította az Alpok-Adria bajnoki versenyzőit. Niki ezúttal remekül kapta el a rajtot, kívülről jó pár pilótát megelőzött. Ami ennél is fontosabb, nem csak tartani tudta pozícióját, hanem további férfiakat utasított maga mögé. 12. helyezése önmagában is remek, ráadásul a futam alatt, megjavította a hivatalos női pályacsúcsot, ami mostantól 1:58.628.
„Nagyon kemény volt ez a négy nap. Bár az OB és a Női Kupa időmérője és versenye mindig egy napon kerül megrendezésre, nehéz hozzászokni ehhez a nagy terheléshez. Főleg, hogy a fiúk egyre jobb köridőket futnak, amivel nekem úgy kell tartanom a lépést, hogy közben kétszer annyit vagyok a pályán. Nem tudok kibújni a bőrömből, így bármennyire is örülök az elért eredményeknek, az kattog a fejemben, hogy simán lehettem volna 10. az Alpok-Adria futamon, ha a gumim nem melegszik túl és nem csúszkál össze-vissza. A következő versenyen valószínűleg kipróbálok egy másik márkát. Azt mondják, nem csak nem melegszik túl, de helyből egy-két másodperccel jobb köridőt lehet vele futni. Remélem, ez nekem is sikerül, mert idén mindenképp szeretnék 1:58 alatt teljesíteni a Hungaroringen.
Köszönöm támogatóimnak (Yamaha City, Bódis Exhaust System, Danger Bikes, For Beck, Motogroup 13, Fitness Factory, GAS, Hajas Szalonok, L’oreal, Pannónia-ring, BRorganisation, Ciao Mario Étterem, Digitális Nyomda Kft., MyActionCam) akik nélkül itt sem tartanék.” – mondta Niki.

Yamaha City Racing Team

Fotó: balusk8, Czine Zoli, MyActionCam














Honlapkészítés